Se flere på HITME.NO

Latmask denna vecka..

2010-03-20
Skrivet av Ella Ströman

Jag hade kommit i gång igen. Ändrat kost börjat träna lite mer regelbundet å så går ja å blir sjuk...
Jäkla skit. Inget jättehemskt men bara förkyld å feber. Men det e jäkligt irriterande att få ett orkeslöst avbrott i tillvaron när man precis känner att man kommit i gång! För då e det jäklarinamme mig lika jäkla svårt att börja igen! Surt.

Den här veckan har jag inte ätit som jag ska å inte tränat alls. Förutom i måndags då jag gjorde lite hemaövningar, men sen nada.

I dag har jag dessutom ätit så jag håller på att spricka!

Min käre fästman har lagat hemmagjord toast skagen och lamracks med palsternackpuré, rotsaker och kantarellsås, sen blev det ostbricka på det och sen hade jag gjort en jordgubsparfait. Å så fick vi choklad av våra gäster. Jag e rund som en boll.

Nu ska jag nog rulla i säng..

 


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Ella Ströman

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 144046 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 144046 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits