Se flere på HITME.NO

inhoppare i X-mas tour

2009-12-12
Skrivet av Ella Ströman


På väg till gig.

I går va jag med i X-mas tour med "Pimp Diddy" och Sandra Dahlberg. Det va två år sen jag va med i den turnén sist, så jag fick damma av julklänningen och julsångerna! Men det va kul! Sandra är en jättetrevlig tjej och dessutom stötte vi på fotografen Roger Sundberg där! Helt knäppt! Delade ut pepparkakor å så står han där helt plötsligt! Haha! I kväll e jag dock hemma medans turnén fortsätter till Kramfors. Jag ska mysa med katterna och göra negerbollar, eller ja ja chockladbollar som det kanske heter nuförtiden..
 


Kommentarer:
Postat av: Rodge

Ja det var en mycket trevlig surprice med dig där helt plötsligt, tack för goda pepparkakor, ha-ha :)



Tackar dig o Pimp för en nice kväll, hälsa!



// Rodge


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Ella Ströman

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 144046 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 144046 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits