Se flere på HITME.NO

Roligare träning!

2010-02-16
Skrivet av Ella Ströman

Jag måste få tipsa om en internetbutik som heter Dressroom som har massa snyggt just nu!
Underkläder bikinis och träningskläder bland annat, och jag har precis fått hem min snygga lila träningsdress som va super! Nu när jag vet att det va säker betalning och snabb leverans ska jag nog gå in å kika på lite snygga underkläder...
  
Den är tredelad, förutom det på bilden är det ett skitsnyggt lila line med oxå! Tur det, när man har sina perioder man inte vill visa magen.. ;-)


Kommentarer:
Postat av: mr T

hej när kommer din sida åter med alla snygga bilder?

2010-02-24 | 05:44:08
Postat av: Ella

Jadu, bra fråga! Ska ta tag i det där nu!

2010-02-28 | 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Ella Ströman

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 144046 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 144046 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits