Se flere på HITME.NO

Sista julturnén ever!

2009-12-28
Skrivet av Ella Ströman

Nu har jag precis kommit hem från Norrland! X-mas tour med "Pimp Diddy" firade 10 år i år och va sista gången den såldes. Den 25:e i Vilhemlmina och den 26:e december i Ö-vik va turnéns sista gig, någonsin!
Å jag va såklart med och fira detta! Första gången jag va med på turnén va 2003, så man kunde konceptet ganska bra vid det här laget. Egentligen slutade jag jobba på den typen av turnéer efter 2006, men va med på nåt enstaka gig nångång 2007. I år blev det come back på turnéns sista gig.. Lite nostalgi allt..


Här e Izza & jag 2005..

Tänkte leta på lite fler gamla roliga bilder.. .-)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback
Til forsiden

Ella Ströman

${ProfileDescription}
Mer...

Du kan nå abonnere på blogger via mobiltelefonen. Du vil da automatisk få tilsendt MMS-bilder som blir postet, direkte til din egen mobil. Det er ingen tidsforsinkelse, du får bildet med en gang det blir sendt fra brukeren.

Abonner på denne bloggen!

send < BLG START 144046 > til 1966.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan avslutte abonnementet når du vil, bare send < BLG STOPP 144046 > til 1966.

Pris pr. mottatte melding: 10,-

Lukk vinduet
Abonner på denne bloggen
Powered by BlogSoft

hits